Oficina Reguladora de Pagaments de Salaris

(Catalunya, 2 octubre 1936 – 1939)

Organisme creat per decret de la Generalitat.

Formava part de la Junta de Control Sindical Econòmic del departament d’economia per tal d’assegurar el pagament dels salaris a tot el país; ho feia concedint crèdits a les empreses que no tenien recursos, i en contrapartida, s’establí la mobilització civil dels treballadors subsidiats.

Un pensament sobre “Oficina Reguladora de Pagaments de Salaris

  1. Retroenllaç: Mobilització Civil, Decret de | Dades dels Països Catalans

Els comentaris estan tancats.