Bromera, Edicions

(Alzira, Ribera Alta, gener 1986 – )

Editorial. Creada per iniciativa de Josep Antoni Fluixà, Salvador Bataller i Josep Gregori. L’editorial té més de 500 títols publicats, distribuïts en una vintena de col·leccions que abasten des de literatura infantil fins a poesia, teatre, divulgació científica, diccionaris i, darrerament, edicions interactives en format CD-ROM.

Per la seva incidència en la societat valenciana, cal destacar les col·leccions “El Micalet Galàctic” (infantil), “Espurna” (juvenil), i “Els Nostres Autors” (dedicada a obres d’autors representatius i consagrats en llengua catalana).

Cal destacar també la revista literària “L’Illa”, que, a més d’oferir informació sobre les publicacions de l’editorial, té la voluntat de mostrar una visió de l’actualitat cultural de les terres de llengua catalana.

El gener de 2023 el Grup Planeta adquirí un 60% de l’empresa.

Enllaç web: Edicions Bromera

Respondre