(Catalunya, segle XIV – Grècia, 1385/1400)
Fill i successor de Ramon (I) de Torrelles i Marquet, i d’Elionor de Rosanes i de Llacera. Fet senyor de Rubí en casar-se amb una tal Violant.
Anà a Grècia, enviat per Pere III (1384), i hi morí en un intent de reconquerir Tebes. Fou el pare de:
Ramon (II) de Torrelles (Catalunya, segle XIV – després 1419) Heretà del seu pare la senyoria de Rubí. Es casà amb Joana de Rosanes. Fou cambrer reial. Sembla que fou pare de:
Joan Agustí de Torrelles i de Rosanes (Catalunya, segle XV – després 1457) Usà també, indistintament, els cognoms de Marc, Llacera i Rosanes, com a hereu de la seva mare, que era filla de Galceran de Rosanes i de Llacera (que havia estat hereu de Pericó Marc i de Llacera), i per aquesta raó Joan Agustí fou senyor de Sant Boi de Llobregat i de la Roca del Vallès. Probablement fou el mateix que Joan de Torrelles.

Retroenllaç: Frederic de Luna | Dades dels Països Catalans
Retroenllaç: Torrelles i Marquet (germans) | Dades de Catalunya