Felip Mut (Illes Balears, segle XVI – segle XVII) Eclesiàstic. Doctor en teologia, publicà Discurs natural sobre los cometes que s’han vist en lo present mes de novembre de l’any 1618 (1618).
Maties Mut (Llucmajor, Mallorca, 1639 – Palma de Mallorca, 1715 ?) Esparter benestant. Escriví un dietari en català, inèdit, que dóna un bon nombre de notícies interessants per a la petita història de Mallorca, entre el juny de 1680 i el juliol de 1715.
Onofre Mut (Illes Balears, s XVI ?) Historiador. És autor de l’obra Presa de Mallorca per la molt alt vei En Jaume.
Tomàs Mut (Llucmajor, Mallorca, segle XIX) Escriptor popular. Escriví nombroses composicions poètiques, que restaren inèdites, i publicà l’Entremés d’en Roegó Florit i na Faldó (1846).

Retroenllaç: Pasqual, Miscel·lània | Dades dels Països Catalans